Obserwatorzy

wtorek, 21 maja 2013

Krepa w Nowym wydaniu :)

Poproszono mnie abym zrobiła coś na imieniny miało być, oryginalne i nie powtarzalne :)
akurat osoba dla której miało to być, jest mi znana wiec nie miałam problemu, aby przeanalizować co lubi
ponieważ było dla zofij, a do tego imienia mam sentyment chciałam, aby wyszło jak najlepiej
   no i chyba sie udało :)   prezent zachwycił i sie spodoba,ł a teraz robię juz kolejne takie




                                                               













                               jeszcze tylko cukiereczki karteczka i na gotowo:)



2 komentarze:

  1. Prześliczna! Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja krepa powalila mnie na kolana...te bukiety sa fantastyczne...:))
    Koniecznie musze kiedys sprobowac:)
    Kartki oczywiscie sa rownie sliczne:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń